I.Boice | Iranian Boice Community


گفتم تا تنور داغه, نون رو بچسوبونم^_^

این یکی پشت صحنه رو هم آپلود کردم و براتون گذاشتم.

این پشت صحنه هم برا روز دوم کنسرت FNC Kingdom هست که در 16 مارس امسال برگذار شده.

حجم:187MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت2:45---16 آذر 1393
ینی من عاشق رقص مین هوک شدم...
واسه 1مین رقص چه تمرینیم میکرد بچم
پاسخ:خخخخخ بنده خدا خب از این کارا نکرده بود......بایدم تمرین می کرد!


پوران
ساعت1:16---16 آذر 1393
هادی این کامنت منو پاک کن زشته یه وقت میخونه ناراحت میشه
پاسخ:نه بابا شوخی بود چرا ناراحت بشه......


پوران
ساعت16:46---15 آذر 1393
خخخخخ هادی این سوگل دوست دخترته؟؟؟
چرا فقط برای تو نظر میزاره؟؟؟
زود باش اعتراف کن وگرنه زحماتمو حلالت نمیکنم خخخخ
پاسخ:چه ربطی داره؟ استدلاله که تو داری؟^_^ تازه عزیز من....من کفنم رو قسط بندی کردم و خریدم, چه انتظاری داری از من؟!


puran
ساعت16:42---15 آذر 1393
Hoooooooooooooooooora merci hady
پاسخ:هوراااااااا...خواهش میکنم :دی


شین وو
ساعت12:28---15 آذر 1393
عالی بود
فقط دلم واسه جونیل سوخت طفلی تک افتاده نه این همکار های بی احساسش اومدن واسه تموم شدن اجراش یه خسته نباشیدی چیزی بگن نه کسی همراهشه طفلی خدم و حشم نداره؟؟
خلاصه خیلی خوب بود
پاسخ:خخخخخخ......حس نودوستیت من رو کشته......نه بابا طبق روایاتیم که شنیدم سر هر اجرا میره چن تا نوازنده کرایه می کنه تا کارش را بیافته. هنوز پول خدم و حشم نداره :))


houra
ساعت23:28---14 آذر 1393
دستتون درد نكنه من اينو نديده بودم الان دان ميكنم
پاسخ:ایشالا ببینی و روحت شاد شه :دی


سوگل
ساعت16:50---14 آذر 1393
ممنونم
پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 14 آذر 1393برچسب:کنسرت fnc king dom,اولین کنسرت خانوادگی کمپانی FNC,کنسرت ژاپن اف تی آیلند,CNBLUE,FT Island,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com